• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya IWC Aquatimers - 2016

Torsten

Vacheron
2-Faktor
IWC kommer att visa tre nya versioner av Aquatimer på SIHH 2106.

Jag tycker de ser lite plastiga ut på bild men kul med lite färger! :)

Vad tycker ni? Och vad tror vi priserna blir?

http://blog.perpetuelle.com/watches/first-look-three-new-iwc-aquatimers-coming-at-sihh-2016/

IWC-Aquatimers-2016-Preview-Perpetuelle.jpg
 

Biffbert

Cartier
Den blå såg inte så tokig ut, finns ju andra modeller jag mycket hellre lägger pengarna på dock.
De andra två tilltalar mig inte alls vid första anblick...
 

JesperO

Rolex
den blå var väl ok.. men de mäter väl in på 75 mm var eller något sådant som alla IWC gör idag nästan... (IWC är ju ingenijörande för män tydligen)
blir mer spännande att se vad de gör med piloterna...
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Saknar bara att "IWC" byts ut mot "DIESEL" så är det absolut klockor som ser ut att vara listade för ett par tusenlappar styck...
Den blå går väl kanske an. Kanske.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Den blå tycker jag är den mest tilltalande, men man bör ju se modellerna IRL för att verkligen kunna avgöra.
 

Marckus

Panerai
Blir alltid förvånad var gång jag stöter på nya aquatimers i verkligenheten då de tilltalar mig mer än på bild. Men jag tycker nog ändå att aquatimer-serien bara blivit sämre och sämre... Snart ett urvattnat modellnamn i mina ögon
 

sir alex

Panerai
Den blåa är 42 mm vilket är en perfekt storlek på en dykare. De andra är limiterade versioner och inget att bry sig om.
 
Topp