• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya kläder till Explorer 1

Sond

Patek
Bytte igår till till Cordovan. Fick tag i ett mörkare genom en smidig affär med Per. Undrar om jag inte hittat rätt alternativ till länken. Vad säger juryn?
null_zps2074bc41.jpg

null_zps775d8e4f.jpg
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Fint som snus. Men jag undrar ändå om inte det ljusare relativt snabbt hade blivit snyggare. Det ser så jämnt mörkt ut ditt nya.
 

JayJay

Rolex
För egen del får jag kåtslag av både länken och det här alternativet. Suget efter vintage har aldrig varit större.
 

Sond

Patek
Tack för era rader! Länken är ju såklart ett perfekt val. Men ett snyggt läder tycker jag ofta gör en klocka mer personlig. Plus att det blir lite omväxling såklart.

Annars måste jag säga att klockan är fantastisk. Den utstrålar kraft och elegans samtidigt.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Det där blev kalas. Ju mer du kör det desto bättre kommer det också att bli. :)

Kul du blev nöjd
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Var skaffar man dessa fina armband? Är sugen på ett sånt ljust du hade på innan. Kanske klär min opatinerade 1016 perfekt.
 

DrDre

Patek
Jag är ju stor fan av länken. Vet inte hur många gånger man bytt till något för att inom ett par dagar senare gå tillbaka till länken. Men just den där kombinationen du fått till tycker jag blev väldigt lyckad.
 
Topp