• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nya Loake Bovey brogues, UK11,5G

jesperC

Omega
Pris
1400
Returpolicy
Självklart retur om beskrivningen är felaktig, annars nej.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Jag köpte ett par Loake Bovey i tan calf, storlek UK11,5G, av en säljare här på forumet för ett tag sedan men inser att de förmodligen inte kommer användas på länge då jag har lite för mycket annat i samma still.
Låter de därför gå vidare om någon annan här på Klocksnack är intresserade. Det kommer ju inte vara regnfritt i all evighet så ett par bra brogues med Dainite gummisula borde ju alla behöva.

Endast provade inomhus, annars helt nya. Höger sko har, sedan köp, en liten fläck långt ner på insidan mot sulan. Placeringen gör dock att den knappt syns. I övrigt kan några små märken och något veck givetvis hittas om man ska vara petig. Har lyst upp samt zoomat in och försökt få med det så tydligt jag kan på bilderna.

Pris: 1400SEK och då ingår även skoblocken, i storlek 46, samt givetvis original-lådan och skoduken som syns på bilderna.

Önskas fler bilder på någon detalj eller andra frågor så hör av er. Bud beaktas givetvis men jag har ingen brådska att sälja dem då jag, för eller senare, själv kommer att få användning för dem.

IMG_20180723_1.jpg



IMG_20180723_2.jpg



IMG_20180723_3.jpg


IMG_20180723_4.jpg


IMG_20180723_5.jpg


IMG_20180723_6.jpg



//jesper
 
Topp