• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nya Momentum Torpedo i lager..

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla !

Först kom Steelix som hårdtestats här på KS, Nu finns även Dykmodellen Torpedo i lager.
Samma suveräna kvalité med lite annan look och Dive Bezel. 44mm,Skruvad krona och trycktestad till 200m.
Quartz verk från Seiko gruppen med 5 års batteri, 22mm lugg så Dykband från Bonetto funkar fint :)
Härdat antireflexbehandlat mineralglas och finns med både Svart och Vit urtavla.

Den vita har Hellume urtavla och det blå Zuludiver som ser lite blålila ut på bild, är
mer marinblått i verkligheten.

Den svarta levereras med svart Hardcore Zuludiver som på bilden.

Priset 1200kr inklusive frakt och betalning till företagets mobil via Swish.

Nu finns även Momentums Hardcore Zulustrap att köpa separat i fyra färger.
Stripe, Green, Blue, Black.

Banden är 22mm, hardware i brushed steel och riktig superkvalitet.
Priset 200kr inklusive frakt och betalning via Swish till företagets mobil.

Som Masterkiller skriver i sin Recension av Steelix
" Zulubandet är verkligen kanon, kan ev vara det bästa jag haft t.om... "

Bilder längst ner i annonsen.

Ha en bra Dag / Mathias

TorpedoWhite.jpg

TorpedoWhitejpg.jpg

IMG_5111_Snapseed.jpg
IMG_5106_Snapseed.jpg
IMG_5100_Snapseed.jpg
IMG_5094_Snapseed.jpg
IMG_5115_Snapseed.jpg
Zuludiver.jpg
Zuludiver1.jpg
 

Ricrob

Patek
Momentum var inte för mig men om du vill ha testkörning a'la råbiff av denna så kan du höra av dig! :)
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Den ser intressant ut, vart hittar jag mer info om klockan? Storlek, urverk, ar, crystal, lugsize, etc etc. www.royalstraps.se länkar enbart till en fb sida..
Läs spec under Marknaden Coolaste beater samma som Steelix, mer info kommer också.
Webbutiken öppnar 1 Sept då jag är utomlands Midsommar - 4 Aug. Och eftersom det säljer galet mycket här, på Facebook och instagram :) så hinner jag inte innan..

Med vänlig hälsning,

Mathias

Ps. Just nu eftersom jag fick sista Leveransen innan sommaren förra veckan har jag allt på lager närmaste 1-2 veckorna men det säljer slut väldigt fort.
 
Topp