• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya Nato till SubC...

Blev sugen på att slänga SubC på Nato igen, det var ett tag sedan, har ju mitt khakigröna sedan tidigare, men kände att jag behövde något nytt, sagt och gjort så mötte jag upp Lille Essingens egen natonasare Josef B ....

Det blev 3 st...

Först mitt gamla som är Josefs premiumnato som är lite tjockare än ett vanligt nato och lite mer zuluaktigt och lite metallic i färgen, riktigt snyggt...

F9691754-1FF5-4D60-8219-B005F37B01E6_zpsubexmisj.jpg


Men vad blev det? Jo ett sandfärgat, också detta premium...
3B83E052-5CAF-4FE7-8DC7-79D3165E6D8E_zpsmxvvkbot.jpg


Sedan blev det det som jag var ute efter, ett grått premium...
70B51759-D133-46D4-9E04-365F1496CC52_zpsgeg0cbu1.jpg


Sedan ville jag ha något mer färgglatt, brukar ju inte gilla dom flerfärgade men slog till på ett marinblått med en vit rand, lite marin feeling, blir bra i sommar...
81F05495-878F-4E74-8AF8-F166A3D8541A_zpsbu753xoa.jpg


Så en gruppbild, måste säga att det gråa är min favorit även om jag tycker alla är riktigt schyssta...
02507088-ED1E-4905-A7E0-3CDDEFD92300_zpsu6kdolyw.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Bra val! Tycker SubC och GMTC funkar riktigt bra på nato. Khaki och Sand är mina favoriter men marin är alltid passande på sommaren.
 
Khaki och grått är mina favoriter, snyggt.
Vet att falten tagit några riktigt grymma bilder på sin SubC på nato. Lite förvånande egentligen att den verkar göra sig så bra på nato med tanke på de tjocka bandhornen.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Blev sugen på att slänga SubC på Nato igen, det var ett tag sedan, har ju mitt khakigröna sedan tidigare, men kände att jag behövde något nytt, sagt och gjort så mötte jag upp Lille Essingens egen natonasare Josef B ....

Det blev 3 st...

Först mitt gamla som är Josefs premiumnato som är lite tjockare än ett vanligt nato och lite mer zuluaktigt och lite metallic i färgen, riktigt snyggt...

F9691754-1FF5-4D60-8219-B005F37B01E6_zpsubexmisj.jpg


Men vad blev det? Jo ett sandfärgat, också detta premium...
3B83E052-5CAF-4FE7-8DC7-79D3165E6D8E_zpsmxvvkbot.jpg


Sedan blev det det som jag var ute efter, ett grått premium...
70B51759-D133-46D4-9E04-365F1496CC52_zpsgeg0cbu1.jpg


Sedan ville jag ha något mer färgglatt, brukar ju inte gilla dom flerfärgade men slog till på ett marinblått med en vit rand, lite marin feeling, blir bra i sommar...
81F05495-878F-4E74-8AF8-F166A3D8541A_zpsbu753xoa.jpg


Så en gruppbild, måste säga att det gråa är min favorit även om jag tycker alla är riktigt schyssta...
02507088-ED1E-4905-A7E0-3CDDEFD92300_zpsu6kdolyw.jpg


snyggt! Hur är josefs bild, är dom matta i färgen eller lite mer metallic? vill ha ett snyggt grått till min 5513:a men vill inte ha ett som ser för nytt ut eller glänser för mycket.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Fattar inte. Gillar när jag ser Nato på bild, slänger på ett på någon av mina klockor och gillar det i max 8h sedan byter jag alltid tillbaka till länk. Trots det köper jag fler och fler naton. Why?
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Det blev fint! Hur är det med tjockleken på banden i förhållande till utrymmet mellan stiftet och klockan? Tight eller åker natot igenom utan problem?
 

falten

Cartier
Khaki och grått är mina favoriter, snyggt.
Vet att falten tagit några riktigt grymma bilder på sin SubC på nato. Lite förvånande egentligen att den verkar göra sig så bra på nato med tanke på de tjocka bandhornen.

Tack donnen :)
Tar och bifogar om nån missat mina tidigare bilder :)

nato-brunt.jpg


sub.jpg


IMG-1312.jpg


IMG-1309.jpg


IMG-1391.jpg


Och en på isofrane, drömmet om ett i brunt :) Helst lite tunnare också för det blir lite tjockt i mitt tycke...
IMG-8329.jpg
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Fattar inte. Gillar när jag ser Nato på bild, slänger på ett på någon av mina klockor och gillar det i max 8h sedan byter jag alltid tillbaka till länk. Trots det köper jag fler och fler naton. Why?

Hehe jag hade ett nato hemma till min gamla MM300, men jag prövade det inte ens på den då det är som du säger att man gillar länken så pass mycket.
 
Topp