• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya Rolex Cellini i butik nu...

JesperO

Rolex
Njaa, börjar luta ut Time varianten, måste kolla på den iRL, ev lite lockande med den slätare tavlan, men visst, Dag/Nattindicator är snygg sådär på bild, kolla mina bilder då är den helt svart, inte så kul, samt att fönstret kändes väldigt litet när man såg den IRL...

cellini_time_50505b_square.jpg



hittade bild på TRF....

5ete2u9a.jpg

Den är ju ok - clean, elegant - de andra tycker jag tavlorna förstör... gräsligt tycker jag nästan.
men grymt kul att de kör dressklockor också... tänk om de hade gjort dem lite snyggare bara.
 

Hugii

Audemars
Den blir bara finare och finare ju mer man tittar på den. Personligen föredrar jag dressare som är upp till 36mm.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Gick förbi Nymans idag och dom hade precis fått in nya Cellini, kort sagt så är det nog den ultimata dressarn i mina ögon, grym storlek ich finish....

Håll tillgodo med några crappiga bilder...

Njae MK inget för mig.... för kladdig och ser mer ut som en iwc longines hybrid....

Diggar du verkligen denna?
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Har alltid uppskattat rolex oerhört mycket för deras vägran att slänga ur sig massa nytt på just modellsidan eller massa tramsiga limited edt, men detta var ingen fullträff på uppdateringssidan, kronan gifter sig inte... mm endel problem...i helheten...
 
Topp