Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HahaHasade mig in till jobbet idag, och möttes av de nya säkerhetsvakterna...
Kul!Spännande. Då är vi onekligen två KSare i det huset i alla fall
Vad fan där är ju typ mitt huvudkontor också juDet är Schibsteds hus i Sthlm.
Verkar inte bättre helt plötsligt... är ju där någon gång i månaden i regel i varje fall.Jaha det var ett jäkla springande av KSare här tydligen
Mini-GTG!!Verkar inte bättre helt plötsligt... är ju där någon gång i månaden i regel i varje fall.
Absolut!!Mini-GTG!!
Dice?Hasade mig in till jobbet idag, och möttes av de nya säkerhetsvakterna...
Jag var där varje vecka i maj i år. Hoppas att få komma tillbaks nästa år. Beror ju på om de vill ha mina tjänster... ;-)Verkar inte bättre helt plötsligt... är ju där någon gång i månaden i regel i varje fall.
Jag kör sexanJag var där varje vecka i maj i år. Hoppas att få komma tillbaks nästa år. Beror ju på om de vill ha mina tjänster... ;-)
Jobbar på vån 6(eller är det sju?).
SLL/TF?Jag kör sexan
System testSLL/TF?
Aha...våning 6 fast i huset "bakom" typ...värst vad många det var däromkringJag var där varje vecka i maj i år. Hoppas att få komma tillbaks nästa år. Beror ju på om de vill ha mina tjänster... ;-)
Jobbar på vån 6(eller är det sju?).
Verkligen. Jag hoppas på ngt kul så får man försöka vara med.Aha...våning 6 fast i huset "bakom" typ...värst vad många det var däromkring
Darth Mumin eller hur var det nu?OT men det var " the dark force awakens" hemma hos mig i morse också