• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya Sistem51

par

Patek
2-Faktor
Jag ska ha en till!


http://www.hodinkee.com/blog/introducing-five-new-models-of-the-swatch-sistem51


1423142186668





1423142580782
 

john b

Rolex
De är roligt designade. Men vilken jävla plastaskit de är att hantera tycker jag. Min svarta ligger still. Använder den extremt sällan.
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Morsan tyckte att dom första var lite tråkiga, den turkosa däremot. Det är helt hennes smak, hon har redan säkert 20 swatchklockor. Tycker att det är dags att hon får en "riktig" klocka.
 

M021

Rolex
2-Faktor
Såg dom tidigare idag, det blir en beige på rak arm, har gått och svurit över nuvarande tavlan ett tag nu, så nu finns inga fler ursäkter,
 
  • Like
Reactions: par

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Grön, eller vad det nu är för färg (drar nästan åt turkoshållet) var rätt rolig tycker jag. Kanske skulle kunna vara kul till sommaren. Måste dock klämma lite på den först, misstänker att ev upplevd plastighet kan få mitt intresse att svalna...
 
Topp