• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya stålis YM2an testad mm!!

Målarn

The Steak
Och jag kan inte säga att jag gillade den :)... Inte direkt min grej den där YM2an..

(nya DD och platina Daytonan är försenade tills September :()

masterkiller








MEN jag fick klämma på nått som jag Gillade ;)

Nämligen en 5130/1R-001, joo tavlan kan bli lite för mycket men fyfan va fet Patek!!!

Helguld?? Javisst :D


Fryken s GMT !! Så jävla Fin !!




mini GTG efter köpet :)



leben baila, då vart det bara GMT grabbarna kvar!!



Firar Fryken s nya GMT med ÖL :D!!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
YM2 funkade inte för mig alls :(

null_zps8ad59c5a.jpg


Fryken s andra Rolex till vänster är ju sjukt snygg den också!

null_zpsfc4ee21a.jpg
 

Sond

Patek
YM2an kan bara en mor älska. Kanske fyller det en funktion för seglare som gör att den blir speciell om man är inne i den världen? Sedan måste jag erkänna att jag har vissa problem med Rolex i övrigt... Det är nämligen så att ju mer jag tittar på dem ju mer sugen blir jag... Och jag som svurit på att bli Omega och JLC trogen..:)
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Vider ym2 är... Såsom länken sitter mot boetten att sen sticker längre ut än själva bandhornen får ju det att se ut som aftermarket-skit :hungover:
 
  • Like
Reactions: Wii
U

urinvånaren

Guest
Efter semestern händer det nog saker Målar´n ....och vilka klockor du klämnde på idag .. :)
 
Topp