• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya Tudor Black Bay 79220N

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Aha; förtydligande;
Jag köpte den inte. Den kommer att få vänta c:a 197km löpning ytterligare då ska bli en present t mig själv när jag sprungit 10.000 km. Jag tror det kommer att passeras runt första advent, så väntan är rimligt ( och det känns roligare att få köpa av en AD i Stockholm).
Ett skadat beteende (löpning i stor mängd) kanske kan botas med ett annat skadat beteende (köpa fler klockor än jag behöver) -vad tror KS? Är det rätt medicin?
//P
Alla sätt att rättfärdiga ännu ett klockköp är rätt.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Den här med bytta visare är ju kul. Gillar iof snowflake-visarna bättre

http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=441468

Oj vad snyggt med dessa visare!

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_th_image13_zpsclvlcqfz.jpeg
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Oj, den blir verkligen sisådär en miljon gånger snyggare ut med de visarna. Fyrkantsblobban har aldrig varit snygg.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Ska bli intressant om den svarta likt den blåa kommer ligga på k&s snart. Mycket lovord o köp (undertecknad inräknad blå) för att snart hamna i kylan...
 
Senast ändrad:
Topp