• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya uppdaterade photobucket appen - ?

Chrisse

Patek
2-Faktor
Photobucket uppdaterades den 20:e, efter det hittar jag inte de vanliga länkarna, där man tex får "IMG" länk mm.

Försvårar ju bildpostandet.

Någon hittat?
Är jag blind?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Finns väl i settings. Det gjorde det innan i alla fall. Det kanske är så att inställningarna inte görs direkt i appen utan via inställningar/photobucket
 

Sond

Patek
Försämring om du frågar mig. Nu kommer inte bara img med. Hela URL kommer med... Dessutom blev den inte snabbare men krångligare.
 

Sond

Patek
Jag har stora störningar i den nya appen. Några fler som upplever det. Oftast kan jag inte ladda upp bilder från kamerarullen i min iPhone till Photobucket. Dessutom verkar den addera till bilder om man försöker igen. Just nu har jag tre av samma som lagts som fail. Risken är att när det släpper dunkar den in alla tre bilder. Så gjorde den i lördags.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Jag har stora störningar i den nya appen. Några fler som upplever det. Oftast kan jag inte ladda upp bilder från kamerarullen i min iPhone till Photobucket. Dessutom verkar den addera till bilder om man försöker igen. Just nu har jag tre av samma som lagts som fail. Risken är att när det släpper dunkar den in alla tre bilder. Så gjorde den i lördags.
Upplever samma problem
 
Topp