• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nya vårkläder! (inte OT)

Fabian

Diamant
2-Faktor
När man fastnat i ett stadie där man inte vill sälja för att få loss pengar (för att man gillar sin samling), och börjar titta på för dyra klockor för sitt eget bästa, då får man börja göra enkla ändringar som införskaffa nya band. Ebay är alltid kul när man inte kan sova (och billigt!)

så frågan är, vad blev bäst?

Grönt?
DSC_0251_zpse534085d.jpg

DSC_0278_zpsf9a4b549.jpg

Eller blått?
DSC_0264_zpsba90c818.jpg

DSC_0267_zpsc8afce87.jpg

Eller både och?
DSC_0272_zps0227cd6e.jpg

Och när jag ändå var igång med att fota (som jag aldrig tar mig tid till) så fick lite andra pjäser också modella!
DSC_0325_zpsad6f3afd.jpg

DSC_0340_zps3a337530.jpg

DSC_0295_zps1b4ac649.jpg

tycker också grönt blev bättre. Men de blåa bandet är nog inte heller så dumt mot en tunn linnekavaj i värmen... hmm

Målarn skrev:
Har du guldlänken kvar så sätt tillbaka den haha :D annars tar gröna hem priset :D

bilderna lurar dig! klockan är både i guld och stål. har dessvärre ingen länk till denna så blir mest en jävla massa bandbyten .... :lol:

Tillbaka
Topp