• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nybörjarklocka

Vatsug

Breitling
Plocka upp en beggad Seiko Sarb017 Alpinist nästa gång det dyker upp en i köp och sälj. Borde gå på ganska exakt 3k. Finns en del länkar som inte är original med som funkar fint. Sök upp tråden "Sarb017 plågar mig" så kommer du bli hooked.
 

Zee

Cartier
Njae. Ta't lugnt..

Vad ska du ha den till? Jobb? Fritid? Dyka? Kronograf? Automatiskt? Färger? Stil?
 

Jonto89

Omega
2-Faktor
Hej!
Har tänkt mig att köpa en klocka för runt 3000,är lite osäker på vad jag ska köpa så vad är inte bättre än att söka hjälp på KS! Har just nu en Certina DS Multi-8 42mm med stålarmband.
Vill ej ha läder eller tygarmband utan helst stål.

Jag köpte en Seiko SKX033 och SKX007 som mina första "riktiga" klockor :)
Är väldigt nöjd, så kan def rekommendera en SKX!
 
D

Deleted member 11690

Guest
Beggad Seiko sarb017 lr sarb033 skulle jag rekommendera. Har en sarb017 och det är grymt mycket klocka för pengen :) (Särskilt om man gillar grönt)
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Hej!
Har tänkt mig att köpa en klocka för runt 3000,är lite osäker på vad jag ska köpa så vad är inte bättre än att söka hjälp på KS! Har just nu en Certina DS Multi-8 42mm med stålarmband.
Vill ej ha läder eller tygarmband utan helst stål.
Misstänker att tråden hamnat fel... men som fråga på din fråga, vad är fel på den du har? Både Seiko och Tissot eller Certina har ett brett utbud av klockor i den prisklassen.
 

Åskviggen

Panerai
Denna ska du köpa.:p
SEL05004W0_4.jpg
 
Topp