• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nybro antik & juveler

dopef1sh

Basic
Hej allihopa!

Någon som har erfarenhet från butiken? Ligger på Nybrogatan i Stockholm och har konto på både Instagram och Chrono24. Bra recensioner på Chrono dock relativt få affärer.

Bolaget verkar vara relativt nystartat med rätt så svaga siffror. Inget ovanligt när man är ny i branschen såklart. Men ägarnas uppgifter är personskyddade.

Någon som vet mer eller har handlat via dem?

En av ägarna har haft andra guldbutikeri över 20 år i alla fall. Hade jag drivit guldbutik i Rosengård och Skärholmen hade jag nog också funderat på att söka skyddade personuppgifter...

Tack för svar. Du har ingen personlig erfarenhet av att handla med dem? Om ja, vad är din erfarenhet? Det verkar som du har fått ett bra intryck i övrigt?

Allt gott

Köpte en Datejust 126200 med svart urtavla idag från Nybro antik & juveler. Adam hjälpte mig och servicen var toppen och känslan var riktigt bra överlag. Kan varmt rekommenderas från min sida.

Allt gott alla !

Har bara varit inne snabbt och kikat lite när jag gått förbi men fick väldigt trevligt bemötande. Kul att du hade en bra upplevelse vid ditt köp, bådar gott! Kanske får ta och svänga förbi igen och ta en närmare titt :)

Tillbaka
Topp