• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyckelringar, pins, iphoneskal?

cab

Audemars
2-Faktor
En Pouch med KS loggan skulle kännas hett!

Typ:
BS-JP-Pouch-03-A-600x450.jpg
 

Onelund

Rolex
Kul!
Men vill påminna om att vi i ledningen ska kontaktas innan det ens påbörjas en prototyp av vad det nu kan vara.

Om KS-loggan ska användas vill säga.
Som regel tar vi själv tag i merchandise, men är öppna för förslag.



Men om jag startar en tråd med en fototävling där de 12 + 1 (omslaget) bilderna vinner en plats på KS kalender för 2015 med KS logga på omslaget måste väl var ok? Eller vill du/ni diskutera detta vidare ledningen emellan?

Jag vill verkligen inte stöta mig med någon, vill inte heller tjäna pengar, jag vill ha en schysst kalender där ev överskott går till Barncancerfonden, finns alla möjligheter att köra med öppen bokföring på forumet i en egen tråd.

KS är i mina ögon en kunskapsbank utan dess like när det gäller klockor, dessutom en kapitalstark grupp människor som kan göra skillnad och avtryck även i den vanliga världen. Så hur som helst ser jag gärna att ni tänker igenom förslaget ovan.
 

Onelund

Rolex

Vore kul om ni kunde diskutera min undran ovan.


Ang försiktighet bakom ratten känner jag detsamma bakom detta vrålåket. Har dock ingen cool gaddning men det kanske kommer.


Har ingen gulddinka förutom denna. Bjuder dock på bilderna och ett skratt. Känner mig osäker bakom ratten på detta fordonet. Hehe.

ImageUploadedByTapatalk1404490153.732153.jpg


ImageUploadedByTapatalk1404490172.891617.jpg
 

Onelund

Rolex
Han laddar ju!! Det tar inte lång stund att nå 200 i Omens bilar. Trust me, I know..:)


Ok
jag har också kört Maserati, dock inte Omens, men med tanke på bakgrunden i bilden så tror jag inte han "laddar"

dessutom var det jag skrev, skrivet med ironi vilket gör sig dåligt i skriven form.


Åter till topic, vad tycker du RicVin?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ok
jag har också kört Maserati, dock inte Omens, men med tanke på bakgrunden i bilden så tror jag inte han "laddar"

dessutom var det jag skrev, skrivet med ironi vilket gör sig dåligt i skriven form.


Åter till topic, vad tycker du RicVin?


Givetvis var även jag ironisk. Det är jag nästan jämt... Om det nu var merchandise vi pratade om så är jag positiv som vanligt. Bara det inte blir fler jävla nyckelband!!!
 

Onelund

Rolex
Givetvis var även jag ironisk. Det är jag nästan jämt... Om det nu var merchandise vi pratade om så är jag positiv som vanligt. Bara det inte blir fler jävla nyckelband!!!



Gött

Nä nyckelband känns pubertalt.

Tacka vet jag en almanacka med klockPORR. den kan alla ha på kontoret med hedern i behåll.

Väntar bara på ett svar från ledningen :nailbiting:
 
  • Like
Reactions: M.U
Topp