• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyförvärv...

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Några kanske sett denna på ett annat forum, men måste lägga ut den även här känner jag. Har länge tvekat kring denna. Enklare urverk, nyvintage och ganska så röd. Fick dock testa en bekants för ett tag sedan och var fast. Kvalitetskänslan är helt enorm tycker jag. Som en tysk bil ungefär, allt stämmer och är synkat på något sätt. Trots att den är rätt stor och tung är den förvånansvärt bekväm - armbandet är perfekt och jag brukar ändå ha problem att få mina armband precis som jag vill ha dem... Klockan går plus omkring en sekund per dygn, kronan är en fröjd att hantera. Fick faktiskt komplimanger för den i helgen vilket jag aldrig varit med om förut.

Denna får nu trängas i samlingen. Undrar om detta blir en långkörare för Tudor och undrar hur man kommer att se på denna modellen när den upphör att tillverkas och om 10 år. Rätt intressant fråga tycker jag.

Anyway - tummen upp för denna.

zLsrb66.jpg
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Gratulerar! Har länge haft ögonen på Black Bay, får hoppas att det blir ett köp nu under 2014 :)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Grattis! Ja, det ska bli intressant att se hur uthålliga Tudor är med produktion av modellen.

Dito för kronograferna och Pelagos.

A
 

Tias.F

Cartier
Grattis! Jag håller med om hög kvalitetskänsla. Har klämt på den och den talade till mig :)
Men jag drar mig lite för det röda bezelinlägget, men det verkar ju inte vara några problem för er som har den, risk att tröttna alltså..
 
Topp