• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyhet från Bonetto !!

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla,

Nu är det klart, Bonettos supercoola natostrap i 22mm som var deras stora nyhet i Basel.
Kommer in i butiken om ca 3-4 veckor i följande färger. Svart, Monaco Blue, Alfa Rosso, Military Green.
Dessutom glädjande nyheter !! dessa nato kommer även senare i 20mm, dröjer ytterligare några veckor.

Priset lite dyrare än vanliga Bonetto men mycket fin finish, och känns också betydligt dyrare. 395kr
Har själv testat detta strap de senaste veckorna, 10 av 10 bästa dom gjort tycker jag.

PS. Som medlem på KS har du alltid 10% i butiken ange bara KS10 i kassan.

www.royalstraps.se

Bonetto-328-1.png

Bonetto-328-2.png


Tack för ordet KS / Mathias
 

plattfot

Rolex
Liiite kul. Kommer nog testa köpa till någon av sommarbadklockorna. Fruktar dock att de kommer bygga väl mycket på höjden då det kommer vara två eller ett tjockare lager gummi under boetten. Har testat Bonettis tidigare variant av gummiband i ett stycke som jag aldrig trivdes med tyvärr. Hoppas jag har fel.
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Liiite kul. Kommer nog testa köpa till någon av sommarbadklockorna. Fruktar dock att de kommer bygga väl mycket på höjden då det kommer vara två eller ett tjockare lager gummi under boetten. Har testat Bonettis tidigare variant av gummiband i ett stycke som jag aldrig trivdes med tyvärr. Hoppas jag har fel.

Tror du kommer gilla detta..tycker inte det bygger på höjden, känns hur smidigt som helst :)
 

_jonte

Patek
Kool, gillar konceptet. Blir att testa ett 20mm när de kommer...
Vad är det för material i bandet? Riktigt vulkat gummi?
Hur tjockt är det?
 
Topp