• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyhet från Momentum !! Torpedo Pro Diver.

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej Alla,

Här kommer snart en efterlängtad nyhet från Momentum.

Torpedo Pro Diver bygger på Torpedo fast med svart dive bezel och annan urtavla i riktigt härlig Vintage Diver design.
Byggd och trycktestad till 200 meter i Canada, med urverk från Seiko gruppen och 5 års batteri.
Härdat antireflexbehandlat mineralglas, och special pro dykstrap från Italienska Bonetto Cinturini i deras fantastiska naturgummi.

Ps. Och som vanligt alltid kul att höra era åsikter, bra eller dåliga :)

IMG_1085.JPG
IMG_1076.JPG
IMG_1092.JPG
IMG_1082.JPG


Beräknas in vecka 33 i butiken och kostar 1695kr. Och du som medlem på KS har alltid 10% på allt i butiken
www.royalstraps.se använd bara koden KS10. PS. Begränsat antal Torpedo Pro Diver.


Tack för ordet KS och ha en bra dag alla / Mathias
 
Senast ändrad:

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
V
Det är en Amerikansk dykflagga.
Vill minnas att det också är "symbolen" för NAUI systemet, iaf när jag tog certet för alldeles för länge sen. Motsvarigheten till PADI systemet som de flesta idagsläget använder för att ta dykcertifikat.

Jag kan minnas fel då det var ett tag sen det begav sig för min del :)

Edit.
Gillar klockan och tycker även av dykflaggan var en kul touch.
 
Senast ändrad:
Topp