• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

lofgreno

Audemars
Snyggast på länk!
Så, hur är länken egentligen?
Ja håller med.
Var ju alltid lite nojjig för länken då man vet att detta inte brukar vara Seikos bästa sida. Lite rasslig men känner mig ändå överlag nöjd, känns som det kunde vart värre. :)
Jämför jag dock med min Oris Propilot som är samma prisklass så är den bättre. Men men, den funkar helt klart. Få se om man köper nån annan variant framöver, får se...
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Var tvungen att testa lite Nato och ett perlon. Men länken åkte på igen. Ville mest testa lite. :)
Haveston svart canvas
20200727_145544.jpg

Haveston grönt canvas
20200727_145629.jpg

No name beigt
20200727_145837.jpg

Eluit svart Perlon
20200727_145713.jpg
Såg riktigt bra ut på allihop :cigar:
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Ja håller med.
Var ju alltid lite nojjig för länken då man vet att detta inte brukar vara Seikos bästa sida. Lite rasslig men känner mig ändå överlag nöjd, känns som det kunde vart värre. :)
Jämför jag dock med min Oris Propilot som är samma prisklass så är den bättre. Men men, den funkar helt klart. Få se om man köper nån annan variant framöver, får se...

Ändå positivt att Seiko verkar ha lyssnat till kritiken och börjat lägga mer resurser på länkarna och spännet.
 

rickard

Breitling
Hämtade SPB149 idag. Stort tack till Svante, Robban, grabbarna och tjejerna på Klockmäster Globen. Reko folk som har mina framtida inköp intecknade hos sig om de så vill.
Den är för jäkla läcker. Sitter som klistrad på armleden, kände direkt att den här är en keeper, till skillnad från SBDC051 som var för stor.
Urtavlan har fantastiskt fin färg i solljuset. Inga fler intryck just nu så här första dan, men det kommer.
Tycker nog inte 143 behöver be om ursäkt för sig heller. Blir nästa.
 

Code

AKA Vincent B
Nääää! Jag skämtar bara. Ville inte att du skulle bli kaxig för att du hade ett tidigare nummer än jag :)
Vet att du skämtar.. (tänkte att han kan inte vara seriös :D). Nummer 1 är byggd likadant som nr 5500. Kaxig? Varför skulle jag det? Mitt nr är rätt högt ändå.. Finns säkert många med lägre.. :D
 
Topp