• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

Geparden

Audemars
Vet ej om det redan uppmärksammats här men nyhet för mig att nya GS GMT Springdrives, SBGE253/255/257,
har ett nytt lås med microjustering.
FAA917A2-AE86-43F1-B035-2D368664FF5C.jpeg
 
Senast ändrad:

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Menar du att vem som helst som ber om det får 25% i butik, bara sådär? Låter ju för bra för att vara sant isåfall.
Inte riktigt, men de har en knapp för ”fråga efter rabatt” och på just Seiko brukar de kunna ge 25 % från (finskt) listpris. Sen är det också ofta nedsatt 15-30 % på många modeller, och då är det det priset som gäller.

På de modeller som jag varit intresserad av har det gällt även nyheter. Obs! Har inte kollat på dyrare modeller, >15 k.
 

viwe

Panerai
2-Faktor
Inte riktigt, men de har en knapp för ”fråga efter rabatt” och på just Seiko brukar de kunna ge 25 % från (finskt) listpris. Sen är det också ofta nedsatt 15-30 % på många modeller, och då är det det priset som gäller.

På de modeller som jag varit intresserad av har det gällt även nyheter. Obs! Har inte kollat på dyrare modeller, >15 k.
Har letat men hittar inte "knappen" för fråga om rabatt. Måste jag vara inloggad?
 
Topp