• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinflyttad i Norrköping, läge för gtg?

ramnaam

Omega
Tjena, Norrlänning på vift i Norrköping här. Nu när man bor här nere kanske det finns fler likasinnade som kanske kan visa vad staden har att bjuda på. Har inte hunnit se mig omkring så mycket då jag bara bott här i ca 3 veckor och jobbat mest.
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Det låter ju som vi borde styra upp någon slags GTG! Kanske en liten barrunda? Jag har rövmycket i skolan just nu, men snart ska jag skriva examensarbete och då har jag mycket fritid (höhö) ;)
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Jag kan också vara intresserad! Bor i Linköping och hakar gärna på om det passar mitt schema!
 

ramnaam

Omega
Fan så härligt :') har ni några favorithak eller ska man ta alla på samma gång? Kom med lite datum förslag så får vi se vilka det passar, jag röstar vilken kväll/fredag/lördag som helst förutom ikväll då jag hann boka in lite andra planer


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Frele

Cartier
Jag likt några fler här bor i Linköping, men är Norrköping native så jag tar mig gärna dit för GTG.
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Åh vad kul att folk taggar :D Vart kan man hänga och plocka med en massa klockor måntro?
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Är det någon som har lite erfarenhet med GTG-skapande som vill ta tag i det? Jag är gärna med också, men jag antar att man vill sköta det lite diskret så att man inte får oväntat besök...
 

Joergen

Omega
God id'e. Jacob och sidtecknad kan titta på saken. Trots föga inlägg i forumet, så knarkar jag Klocksnack mer än FB och har lokal kännedom i 011 -området. Jacob kontaktar någon tidigare gtg-general, så vi slipper uppfinna hjulet. Med tanke på att det "kompletterande" klockforumets hjärta ligger i Norrköping, så borde vi kunna bli ett vackert gäng.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jaha, grattis mig som får vara anordnare! Och jag kan intyga att Joergen är en hyvens...nåja..kille. :p
Då tittar vi på ett datum och återkommer i en ny tråd med info! :)


Detta låter spännande, få se vad ni hittar för datum om det finns plats i kalendern.:)
Och Jacob, nu närmar du dig hyllan med stormsteg!:cool:
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Jag är en också nyinflyttad med ett nyligen skaffat klockintresse (fast värmlänning). Så jag är gärna med.
 
Topp