• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommen Quartz Beater...

...har ju varit sugen på en lite finare Quartz Beater istället för min Aqualand, satte siktet på en Omega SMP Quartz, en vecka senare sitter den på armen, ville egentligen ha 'Bond' länken men hittade en med Speedy länken istället, helt okej, vad tycker panelen, ha kvar nuvarande länk eller byta till en Bond?

Personligen så tycker jag nog den här är snyggare men klockan i sig passar ju bättre på 'Bond' stylee....svårt val...

684510DC-2129-4DFB-A022-3DDF25B1B22B_zpseeegcjjd.jpg


C6F78CFE-3227-4D20-88F0-3A016834DE91_zpsgmhwq5jb.jpg


694FC325-C78D-4099-8A8E-B94842AF9A6E_zpsirchdxqn.jpg





2A971E8D-096A-4551-BC4F-5566A0149F04_zpsmg59nosu.jpg



Fick även med en silverfärgad ring, min gamla som jag sålde hade ju silverring så den åker nog på när jag tröttnat på den blå, min gamla automatare...

Omega_Seamaster_1.jpg
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Bra val! Perfekt beater.
Jag säger Bond.
Och nato. Du kanske blir förvånad att det funkar även på denna. :)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Grattis Martin! Trodde aldrig jag skulle säga det men bond-länken skulle nog i detta fallet se bättre ut. Men jag tycker också du ska köra nato eller varför inte gummi?
 
  • Like
Reactions: Wii

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Speedylänken är alltid snyggast.... Utom på den där klockan?!? :)
 
  • Like
Reactions: Wii

Asplund

Patek
2-Faktor
Grattis! :)

Röstar dock starkt för bondlänken då denna klocka SKA ha den länken, Speedy länken är dock snyggare i sig, det hör dock inte hit!

EDIT: Claspen ser skum ut? är den verkligen original? länken alltså? kanske såg utsådär förut..
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Grattis! Perfekt beater, tycker dock den gör sig bäst på bond-länken som är riktigt skön också! Annars skulle jag satsa på ett slimmat gummiband! Min gamla säger hej!

f3t9LJo.jpg
 

cab

Audemars
2-Faktor
Bondlänk på den där modellen man har ju lite hatkärlek till den men skönare länk finns inte.

Kalas beater!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Trevlig beater! ;) Tror att jag kan ha någon länkbit liggandes som du kan få om du skulle få tag i en länk i tveksam längd.
 
Topp