• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommen Rolex Day-Date 18078 "Lapis Lazuli"

n1tro

Panerai
Mycket fin! Visst kallas det där för "Bark-finish"? Grattis!

Edit: ja det är bark hehe läste inte noga..
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Sjukt ball! Clean så att det räcker och blir över. Egentligen skulle man ju inte ens vilja ha sekundvisare på den där.
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Vilken käftsmäll! Nu måste du säga slutmålet tycker jag, måste vara något riktigt rare! Kul, och verkligen ingen dålig mellanlandning! Stort grattis!
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Riktigt nice, grattis!
Om den bara är ett delmål måste ju slutmålet vara platina och/eller strösslat? Eller bara ngt som är sjukt svårt att hitta...

Fråga: är Tylösand en egen stad? Trodde det var en stadsdel eller förort till Halmstad? Omen
Så är det, men på sommaren undrar man vilket som är vilket:)...
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Oj vad snygg! Grattis den var ovanlig, måste vara forumets no1. Great!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Über allen Gipfeln ist Ruh LEBEN!

Stort GRATTIS till den, kul att det var du som knep den från Kaplans, men att du har kunnat hållit dig 1 vecka med att visa upp denna skönhet är strongt :D:hungry::wideyed::nailbiting::watching: :cigar::cool:
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Snyggt, Grattis!

Och Tylösand är som sagt inte en stad. Tylösand är en förort, ett getto, en slum i Halmstads utkanter :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis!

Någon får gärna utveckla vad tavlan är gjord av. Sten? I så fall; vilken typ av sten? Är färgen naturlig mm?
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Mycket vacker!! Grattis. Men måste ställa samma fråga som andra före mig: Vad är slutmålet??
 
Topp