• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommen Rolex Day-Date 18078 "Lapis Lazuli"

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Är du seriös i att kritisera mig som person när jag gjorde mig rolig över Kaplans beskrivningar? Känns inte troligt med vår PM-kontakt så därför undrar jag om Kaplans var fel igen? Bror min hittade ingen skada på tavlan.
Ok. Nu förstår jag ditt inlägg.
Kaplans beskrivningar anger alltid "skadad tavla".

Ditt inlägg var dock mycket lätt att misstolka varvid mitt ngt irriterade svar. Nu när jag förstår ditt skämt är jag inte sämre än jag ber om ursäkt för mitt personangrepp.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ok. Nu förstår jag ditt inlägg.
Kaplans beskrivningar anger alltid "skadad tavla".

Ditt inlägg var dock mycket lätt att misstolka varvid mitt ngt irriterade svar. Nu när jag förstår ditt skämt är jag inte sämre än jag ber om ursäkt för mitt personangrepp.
Inte alltid, men oftast. Då detta är sten får den ju inget patina och därför svårt att hitta något som kan tolkas som en defekt tänkte jag.

Inga hårda känslor, tänkte mig bara att det på sin höjd skulle komma ett, - Vilken skada? Jag missbedömde läget och det ber jag om ursäkt för.
 
Topp