• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommen XXL

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Man måste ju testa allt, även sådant som är på tok för stort.
2BAA5CC4-7C4D-42B8-B53C-B66E81B8BE36-9656-00000FC4318D1D53_zpsd90ab5c4.jpg


Ett kvarts kg är i största laget, men i morgon har jag säkert vant mig. Sitter förvånansvärt skönt på armen.
AC7961AD-81CF-4A7E-A977-0005862BC6F2-9656-00000FC5681FA267_zps6a8233f0.jpg

Säljaren har en återköpsoption till midsommar när skattepengarna kommer så vi får se hur länge den stannar.

Ett första intryck är att den är välbyggd, snygg och tokigt stor.

JoberMan
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Den modellen är den skönaste jag ägt, riktigt mysig på armen!

Funderar på att köpa en igen..
 

vekktah

Cartier
De sitter grymt bra de där. Men jämförde den där modellen med min (mu sålda) 47:a i titan och det var ju enorm skillnad. Titanet kändes nästan för lätt.
u7y7abuq.jpg

Skulle gärna ha en av varje oris-dykare. De har alla sin charm.
 

Ricrob

Patek
Är det min gamla, dvs Spencers brorsas gamla, dvs Ricvins gamla, dvs Claus gamla!? Den är lovely, en riktig gris! Bara Ploppen knäcker den där på vågen (ca 250g har jag för mig)! Och som sagt, 47 mm och 250 g, ändå sitter den sååå skönt på armen! Den passar dig! :)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Är det min gamla, dvs Spencers brorsas gamla, dvs Ricvins gamla, dvs Claus gamla!? Den är lovely, en riktig gris! Bara Ploppen knäcker den där på vågen (ca 250g har jag för mig)! Och som sagt, 47 mm och 250 g, ändå sitter den sååå skönt på armen! Den passar dig! :)
Jajemän, snacka om forumsvandringspokal :)
Misstänker att jag får alternera varannan dag vänster/höger för att inte få bestående förslitningsskador. Som att knalla omkring med en liten hantel på armen.
 

Ricrob

Patek
Jajemän, snacka om forumsvandringspokal :)
Misstänker att jag får alternera varannan dag vänster/höger för att inte få bestående förslitningsskador. Som att knalla omkring med en liten hantel på armen.
Förslitningsskada...? Den gav mig närmare halvmetern runt biceps.. Måste nog köpa tillbaka! :D
 
Topp