• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommen...

Ricrob

Patek
..klocklåda!

Kanske mitt första fynd på Tratten med tanke på pris kontra följesedeln som låg i.? :D Snygg, hyfsad finish, bra storlek och plats för 3 brillor dessutom! Måste dock skaffa färre brillor och fler klockor..

y0GCTuV.jpg


cQ1tOMK.jpg
 

Ricrob

Patek
Fan vad nice med fack för brillor också!
Ja, det var det som jag föll för, riktigt nice att samla ihop prylarna lite! :)

Går det att stänga locket med Orisen i boxen? ;)
Yes, med typ 0,2 mm till godo men då trycker gummit upp den också, så med länk tror jag det blir bättre med space.

Den var riktigt skön! Grattis! Privat säljare eller företag?
Jag köpte den av en privat på Tratten men han i sin tur beställt den från Klockson.
Jag skulle dock inte ge tusingen för den men om du är sugen så har du info här:
tL1TpOe.jpg
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Snygg!!!

Nästan så du får flytta över din Oris till glasögon-facket ;)
Skämt och sido, gillar både lådan och din Oris!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Nice! Dagens outfit på, liksom! Vad är det för flygare förresten?

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ja, de hör ju ihop liksom! :) Vilken tänker du på? Har ingen flygare mig veterligen..

(Ska se till att skicka iväg din kepa i veckan btw)

Ja, funderar själv på att försöka hitta ett par schyssta solbriller, men de ska ju vara vintage och ett speciellt styk, så det blir väl till att raida lite loppisar :)

Kepan får väl göra jobbet tills jag hittat ett par ;)
 

Stråkarn

Omega
2-Faktor
Riktigt fin goodiebox! Tyvärr har man dels för för få brillor samt klockor för att kunna fylla ut en sådan låda någorlunda. hehe
 
Topp