• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet! Äntligen en winder!

Äntligen hittade jag en passande winder med förvaring
CAM00882.jpg


En modalo för 6 dinkor och mwd förvaring för 7!
CAM00881.jpg


Perfekt att det är två tomma platser vilket betyder kompletering!

Mvh
Anders P
 

naggge

Panerai
Riktigt grym. Hade velat ha en sån men när jag kom hem med en ultraljudstvätt igår fick jag en tillsägelse av tjejen. Tydligen har vi för mycket klockrelaterade prylar hemma som tar för mycket plats :D
 
naggge skrev:
Riktigt grym. Hade velat ha en sån men när jag kom hem med en ultraljudstvätt igår fick jag en tillsägelse av tjejen. Tydligen har vi för mycket klockrelaterade prylar hemma som tar för mycket plats :D

Haha känner igen det där, nu har jag fått köpstopp ett tag..
 

Josef B

Bestraffaren
Den ser fin ut! Har du möjlighet att lägga ut ett par bilder, utzoomad så man ser hela lådan, öppen och stängd?
Tack i förhand :)
 

Josef B

Bestraffaren
jabla skrev:
San Gennaro skrev:
Desmond_Malone skrev:
San Gennaro skrev:
Är den eldriven eller batteri?
Eldriven

MVH
Anders P

Bra där. Fattar inte folk som köper en batteridriven, om man nu inte ska ut och flyga i 72 timmar.
Eftersom det är svårt att att stänga dörren på kassaskåpet med en sladd i kläm kan det vara bra med batteridrift ibland :)

Eller så borrar man bara ett hål i kassaskåpet :mrgreen:
 

paradis

Audemars
Grattis,vacker är den också.Batteri driven,tror jag inte,den eller batterier skulle inte orka många varv med dom klockor.Ström ock batteri brukar vara oftast Winder med 1-2 klockor.Då tar dom mindre plats ock ,man kan ha dom i kassaskåpet kortare tid.
 
Topp