• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet - FFF

Mykeys

Cartier
Äntligen damp den ner, min väldigt efterlängtade FiftyFive Fathoms. Det är en mod jag har varit på jakt länge efter men har haft svårt att få tag på. Så enormt stort tack till lillejohn som har varit en klippa från start till slut och lyckades fixa fram denna till mig.

Jag hade riktig tur med tajmingen så att mitt beställda Bradystrap låg i brevlådan tillsammans med klockan, så det åkte på direkt. Är sjukt nöjd både med klockan och armbandet!

Här kommer några bilder










Trevlig lördag till er alla!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@Mykeys
Ja, jag är väldigt nöjd! Hade den omoddade versionen för ett år sedan, eller mer, strax efter att modellen släpptes, men tröttnade på den och hittade ingen urtavla att modda den med. Har haft min moddade i en, eller två veckor nu tror jag och har den som veckoklocka på jobbet. Tycker den är ruggigt snygg, så det är den klocka just nu som får mest handledstid.
 

Mykeys

Cartier
@yonsson
Jag har också haft den omoddade vita varianten ett bra tag nu. Köpte den för att modda den, men gillade den så mycket att den har fått stanna som den är. När jag tröttnar på den så får den vila i nån vecka, och sen när jag tar fram den igen blir jag alltid lika glad :)
Här är en instagrammis på duon
ygu6eqa3.jpg
 

max

Dancing Queen
Min fick följa med till jobbet den också, har dock insett att jag är larvigt fattig på 22mm-band. Har bara länken som jag inte tyckte passade och så ett gummiband. Några nya är påväg hem men som ni vet så när man väntar på något gott så väntar man alltid för länge!
Tycker generellt att klockan är någon mm för liten men kanske vänjer mig.

seikofff_02.jpg
 

Mykeys

Cartier
Ja dagarna kan gå väldigt långsamt när man väntar på brevbäraren. Men det är samtidigt lite av charmen...
Släng upp lite bilder när banden har kommit!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har bara köpt ett brady strap, men det är ju riktigt trevligt! Stort plus att man tar av det genom den lilla spaken på undersidan, så man inte behöver mecka med bandverktyg! Det hade jag ingen aning om när jag beställde.

Får väl också slänga upp en bild på mitt bradystrap.
DSC_0016_psd.jpg
 

max

Dancing Queen
Mykeys: Bra bild, jag skickar upp några när banden anlänt.

yonsson: Oh snyggt band, beställde faktiskt ett brady jag med tidigare idag, dock med röd söm. Och en krokodilare från kain heritage. Får se vad som funkar.
 

Mykeys

Cartier
@yonsson
Är det "grey" eller "titanium" färg på din söm? Velade länge om jag skulle köra vit, grå, titanium eller svart. Tycker det svarta blev bra till slut men din va också ruskigt snygg!
 
Topp