• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet idag....

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Alltid roligt med lite nytt...

En diskret påse.
a9yyYoY.jpg

En inte fullt så diskret låda
0DjeEOP.jpg

En Rolex DJ 116200 med svart tavla och slät ring

az2JdsV.jpg

Härlig tavla!
JpU0xXV.jpg

Hääärligt
mOWHwhl.jpg

Jubileelänk på det ....
aJVDTVq.jpg

Lite extra bilder...
EkBYRpI.jpg


jywZQPA.jpg


Jag tackar ödmjukast för titten och önskar er alla en fortsatt trevlig kväll! :)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Bra där! Gillar att du tog kombinationen svart tavla, slät glasring och Jubile! Känns inte fullt så vanlig, men som ett skönt och välkommet "stilbrott", då många föredrar Oysterlänk till slät ring och Jubile till räfflad ring. Nya Jubilelänken är ju dessutom väldigt massiv, jämfört med den äldre (som jag har på handleden just nu).

A
 

BME

Cartier
Snyggt snyggt snyggt!
F-n efter alla dessa öppningstrådar så måste jag snart köpa något för att bli av med abstinensen :)
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Grattis ! Tycker jubileelänken är mycket snyggare än oyster och man slipper alla hairlines som lätt blir på den blankpolerade oysterlänken. Svarta tavlan är också snygg och sticker ut mer än en ljus.
 
Topp