• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet impulsköp

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Ja då va det då dags för en ny paketöppningstråd. Denna gången blev det ett impulsköp av en liten dykare.

Ett litet kuvert

bdoYEEO.jpg


Välemballerat med bubbelplast

4djkwHr.jpg


Omega

8N8SI6G.jpg


Baby Ploprof

uTvEe2v.jpg


L8x0pgB.jpg


vICu2MN.jpg


Wristshot

HurRYcr.jpg


Lite kort info om klockan:

Modell: Omega Seamaster Ref. 166.0250 120m Baby Ploprof.
Urverk: Automatic, cal 1010. verknummer 42 349 xxx

Klockan är köpt för ca ett år sedan hos Austin Kaye i London.

Armbandet som följde med var ingen direkt hit men jag har redan beställt ett svart och ett olivgrön armband. Även lagt en beställning hos cousinsuk.com på ett Omega mesh. Funderar även på ett isofrane eller liknande till klockan. Kom gärna med förslag. Tror att jag har sett ett Ploprof rubber i 22mm men kan inte hitta något.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Tack allihopa! :) Jag gillar den redan nu som den är fastän armbandet är rätt tråkigt så det ska bli spännande att se vad jag kommer att tycka när meshet sitter på plats. :)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Har fått lite info om klockan att den inte är någon nyproduktion utan caset och urverket är original medan vridring, urtavla och visare är utbytta.

Idag fick jag äntligen mitt mesh från cousinsuk. :D

he6amuze.jpg


ba6u8yzu.jpg


magu2ebe.jpg
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Har fått lite info om klockan att den inte är någon nyproduktion utan caset och urverket är original med vridring, urtavla och visare är utbytta.

Idag fick jag äntligen mitt mesh från cousinsuk. :D

YES!!!!!! Sjukt snyggt!

(har ju iofs samma mesh på min Speedy så jag är ju lite partisk :) )
 
Topp