• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet! min årsklocka DD 1803-1965

thomastheswede

Audemars
Omen å Omen... Du lägger ribban på en höjd som ligger en bra bit över gällande världsrekord.

Vilken klocka! Dessutom årsklocka och med en story bakom och alla papper med. Och så den där samlingen...

Tror jag vänder mig om och somnar om igen.

Tack för att du delar med dig och GRATTIS!
 
Stort grattis till dig, och klockan som får en ny ägare!! Älskar ju även raddan med finingar på sista bilden. True love!

Har själv börjat scanna av marknaden efter en egen års-klocka anno 1974. Får se vad det blir för något.
 
Faan, det är ingen hejd på dig, grymt köp grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

giphy.gif
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Grattis. Alla goda ting är 6... :) Jag har några år kvar att fundera på vad min 50-års present skall bli. Men jag har börjat fundera...
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis till årsklockan! ;) Hade helt missat denna tråden. :bag: Nu fattas det bara en i WG. Men en med onyxtavla kan ju vara roligt eller varför inte Oman eller en Stella. :D
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis pojkvasker. Perfekt årsklocka. Jag får jobbigt att hitta en 60 års klocka nästa år....(hur ska vi lägga upp taktiken Mekmek ?)
 
Topp