• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyinkommet, Rolex datejust 16013 - 1986 fullset.

Jävligt ovanlig och jäkligt trevlig tavla. Delvis den som fick mig att slå till. Den som hittar en likadan tillsalu i världen får gärna hojta till ;).

AhHOiAR.jpg

Är i vilket fall väldigt nöjd. Enjoy.

Ps. Spence, vad hände med vårt ROB E ärende? Messa mig.....
Ps.2. Kanske kommer förbi GTG imorgon....

/K-S

Fixade bildlänken så härligheten syns. Grattis!

Tackar Kompis, jag kommer nog dyka upp lite senare jag med, kanske med farsan i släptåg som är uppe på affärer.

/K-S

Superfin klocka... TT är helrätt på en DJ..... Tavlan är riktigt läcker..... Men ovanlig..... Nope!

Tackar boys, ja asså jämnfört med andra dials är den jvligt ovanlig... kolla runt lite typ chrono rolexforums etc så får du se davvan... finns ingen på marknaden saluförd nu och jag har då aldrig sett en sådan tavla tidigare med den här kombon... ;)

Min fru har en liknande tavla i vitt, men hon är ju min fru?

Aurum.... lugn nu... den är bra mycket fagrare än dina dam-32mm dinkor i kattguld.

Davvan ja men det är inte ens med samma tavla ju, min har en ovanlig kombo...... med rolex rolex rolex rolex rolex rolex ;) tavlan och romerska numbers....

http://i.imgur.com/JCMe6vg.png

Kolla den här annonsen över..... rolexforums....

Grattis! TT DJ -86 är något jag också vill ha men än så länge nöjer jag mig med att glädjas med dig.

Tillbaka
Topp