• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet tritium sub.

K-S

Rolex
2-Faktor
Jaa köpte mig helt enkelt en beater då jag inte vill slita på GV gaussen, hittade precis det jag sökte en rå-tight 1995a med tritium index och alla original delar vass vridring och krona länken är fräsch den med!


Wristshot!





Vet någon var man kan köpa ett liknande hodinkee band utan att betala från staterna är sugen på att slänga på ett sådant....
 

Bilagor

  • bild (9).JPG
    bild (9).JPG
    47.2 KB · Visningar: 445
  • bild (4).PNG
    bild (4).PNG
    31.4 KB · Visningar: 436

Wi

NLA
2-Faktor
fin!
Kan rekommendera att kika på ebay.co.uk och söka vintage under kategorin watchstraps. Ibland hittar man mycket fint!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Grattis!! Såg riktigt fin ut. Som Wii sa, kolla Ebay det är det ända stället jag typ köper mina band ifrån.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Tack Vintage92, ska spana in bayen ordentligt!


Ja jag får testa det med Masterkiller och tack :)
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Tack Longcon...!

Scaramanga,,,, Ja fy fan fråga bara steve mcqueen... för mig är en beater ingen klocka jag tänkte köra över med bilen eller slå på med en slägga utan en dailywearer...
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Har beställt en vintage strap från time traveller - men tar saaaatan så lång tid. Skulle ha skickats från tillverkaren i USA (slut på lager tydligen hos TT) den 5/2 - men det har inte kommit nått än.

TT verkar vara vettiga och har snygga grejer, men över tre veckors frakt för ett armband i ett kuvert känns så där...

Kan posta bild när/om jag får min vintage strap
 

Andrew

Cartier
Slitet läder eller mocka hör hemma på riktig vintage. Leta inte för länge och betala inte för mycket. Jag tror du blir besviken i slutändan... Lite som att sätta träpanel i en modern sportbil eller klä stolarna i sin nya Defender med gammalt läder.
 

jabla

Sarlacc
Grattis!
Varför inte ett Hirsch Liberty, finns hos närmsat urhandel.



OBS: lånad bild.
 

Bilagor

  • SubLiberty.jpg
    SubLiberty.jpg
    113.1 KB · Visningar: 224
Topp