• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet vintage (och därmed sveriges största samling?)

Glusch

Cartier
Underbart fint skrivet, och ack så intressant läsning. Grattis till en både unik, funktionell och vacker klocka! Bär den med stolthet (men det verkar det som du redan kommer att göra).
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Tack för trevlig läsning! :)

Edit: Har själv undrat varför GF-länkar alltid särskilt omnämns. Så man hakar bara på... ;)
 

mega

Rolex
Kul läsning och superfina bilder, skärpan sitter perfekt på det du vill visa. Blir så sugen på en likadan klocka nu....
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Man blir glad i själen när man läser denna presentation, och känner igen magin och känslan av lycka när man bara kan stirra på en klocka utan att tröttna på den :) Grym klocka med härliga detaljer. En sådan känsla en "vanlig" klocka kan ge en förstår bara en sann klocknörd :)))

We'll done !!


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Snyggt skrivet, det var en fröjd att läsa speciellt som tissot-entusiast! Tissot från den här tiden är ju sjukt coola! :)

(Men den borde flyttas till vintagedelen)
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Grattis, vilken fin recension!

Jag blir sugen på att se ett handledsskott med nato även om länk eller läder känns som vinnarna.


Som man ropar får man svar

_DSC6054.jpg
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Vackert skrivet, tack för en fantastisk betraktelse/recension och grattis till dina Tissar.

Tack även till theargonaut för att du länkade hit, vore det inte för dig hade jag inte hittat denna pärla till inlägg.
 
Topp