• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet X 3 (in ur face leben)!

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
tre mycket stabila dinkor! stort grattis till alla inblandade!!!

(men hur f-n leben vågar låta Ricrob hämta ut en dinka, är över mitt förstånd... jag tänker direkt bara "tandborste i r-ven bilder"-typ... ...jag skulle då inte köpa en begagnad bil av den mannen... ...eller vänta nu... ...det var ju just precis det jag gjorde... :) (...vi har klockat 500 glädjefyllda mil med den gamla folkan på semestern, stort tack igen Rickard!)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Fan, har missat dessa! Grattis till alla 3. Jag som inte gillar Brattar fick ju lätt habegär av den där. Håller nog på att bli sjuk :eek:
 

Ricrob

Patek
tre mycket stabila dinkor! stort grattis till alla inblandade!!!

(men hur f-n leben vågar låta Ricrob hämta ut en dinka, är över mitt förstånd... jag tänker direkt bara "tandborste i r-ven bilder"-typ... ...jag skulle då inte köpa en begagnad bil av den mannen... ...eller vänta nu... ...det var ju just precis det jag gjorde... :) (...vi har klockat 500 glädjefyllda mil med den gamla folkan på semestern, stort tack igen Rickard!)
Hehee, du skulle bara veta..! ;)

Kul att ni är nöjda med bilen!
 

Ricrob

Patek
Ollade leben's Bratte lite igår, den är riktigt fancy!

j5l7dQl.jpg
 
Topp