• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet....

...idag så blev det av, men inte enbart glada miner, min älskade SubC fick lämna men en ny skönhet anlände....

Så vad blev det? Dom flesta vet nog....

En AP 15300 med svart tavla, hade siktet inställt på en blå men en deal som var bra dök upp och jag slog till...

Så....


Lite snabba bilder i kasst ljust....

41D13D99-6799-4A38-BEDA-25D019618983_zps3ojrutmh.jpg


A8B30283-C8AD-4BA6-882B-0DF0B90C720D_zpsbh3jfrwz.jpg


07D21DA6-51CE-45E9-9299-DCEEAC58A643_zpsspphcefk.jpg


9D596FF4-E2E6-4AF0-8D9D-62CC486E563F_zpshs5bsfdg.jpg


Så vad ska man säga såhär som första intryck?

Vet inte men kan säga vad tjejen sa...

-Ser inte ut som något speciellt...
-Länken är inte snygg...
-Rätt så intetsägande...
-Gillade din andra bättre...
-Ingen höjdare....
-Sådär....

Men, vafaan...

det jag kan säga är...

-Känns MYCKET dressigare än en SubC
-Känns 'finare'
-Sluter om armen...
-Platt (tunn) och bred på armen...
-Känns exlusiv...
-Grym storlek
-Grym finish...
-Coolt verk...


Kort sagt, mycket nöjd, men å andra sidan så känns det konstigt att för första gången på 10år inte ha en Rolex i lådan....

Men det kanske blir ändring på det efter sommaren, men innan dess så behöver jag en 'badis' har en WTB ute på en IWC men oxå sugen på en steelfish på gummi, känner mig rätt så 'mätt' på Rolex just nu och vill testa andra märken....

Sedan så har jag fått första tjing på min gamla SubC som den notoriska flipparen Lunkan som jag köpte APn av och som tog min SubC i inbyte så vem vet, kanske så kommer subben tillbaka, men å andra sidan så är jag sugen på en 'Batman' oxå...så vem vet....
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...låter som om du pratade om min tant, hon skulle kunnat vräkt ut sig något sådant om en klocka jag köpt :D.

Men så länge du är nöjd masterkiller så är jag nöjd :cigar:, ett stort GRATTIS till nya klockan...
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Förresten!! Vi kan bytlåna när du ska åka och bada. Du tar min Stålfisk så tar jag hand om APn..;-)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
...idag så blev det av, men inte enbart glada miner, min älskade SubC fick lämna men en ny skönhet anlände....

Så vad blev det? Dom flesta vet nog....

En AP 15300 med svart tavla, hade siktet inställt på en blå men en deal som var bra dök upp och jag slog till...

Så....


Lite snabba bilder i kasst ljust....

41D13D99-6799-4A38-BEDA-25D019618983_zps3ojrutmh.jpg


A8B30283-C8AD-4BA6-882B-0DF0B90C720D_zpsbh3jfrwz.jpg


07D21DA6-51CE-45E9-9299-DCEEAC58A643_zpsspphcefk.jpg


9D596FF4-E2E6-4AF0-8D9D-62CC486E563F_zpshs5bsfdg.jpg


Så vad ska man säga såhär som första intryck?

Vet inte men kan säga vad tjejen sa...

-Ser inte ut som något speciellt...
-Länken är inte snygg...
-Rätt så intetsägande...
-Gillade din andra bättre...
-Ingen höjdare....
-Sådär....

Men, vafaan...

det jag kan säga är...

-Känns MYCKET dressigare än en SubC
-Känns 'finare'
-Sluter om armen...
-Platt (tunn) och bred på armen...
-Känns exlusiv...
-Grym storlek
-Grym finish...
-Coolt verk...


Kort sagt, mycket nöjd, men å andra sidan så känns det konstigt att för första gången på 10år inte ha en Rolex i lådan....

Men det kanske blir ändring på det efter sommaren, men innan dess så behöver jag en 'badis' har en WTB ute på en IWC men oxå sugen på en steelfish på gummi, känner mig rätt så 'mätt' på Rolex just nu och vill testa andra märken....

Sedan så har jag fått första tjing på min gamla SubC som den notoriska flipparen Lunkan som jag köpte APn av och som tog min SubC i inbyte så vem vet, kanske så kommer subben tillbaka, men å andra sidan så är jag sugen på en 'Batman' oxå...så vem vet....

Din flickis är slug.....men ett grattis är väl på sin plats !
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Så. Jävla. Bra.

Grattis!

Skulle jag någon gång ta mitt klockintresse till nästa nivå och till en modern klocka så är det den där jag skulle ha på armen. Fantastisk!
 
Topp