• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyinkommet...

JohanHLM

Guld
Tanken var egentligen att jag skulle byta upp mig men då jag fick ett bra förslag och en affär kunde göras upp f2f blev det istället en slant till mig. Nu är det ingen brådska att hitta något dyrare eftersom jag fick något nytt på armen som ska testas av under några veckor. Förhoppningsvis får denna stanna och agera beater oavsett.

DSC_0004_zps26b0fa38.jpg

Vill tacka DW6900MS för en trevlig pratstund och smidig affär!
(Som synes var inte nato mig grej utan orginalstrapet åkte på direkt ;))

Tack själv. Orisen sitter som en smäck, riktigt skönt att kronan inte är centrerad och käkar sig in i handryggen.

Scaramanga skrev:
Grattis! Ser fin ut. Kan du inte bjuda på lite fler bilder!?

Har nått strul med photobucket, fungerar inte att lägga uppifrån telefonen men jag ska försöka ta några fler bilder med en riktig kamera. Den kommer dock troligtvis få lämna då jag hittar det jag söker i den högre prisklassen.
Vill någon ha första tjing på den så lägg ett PM.

Grattis :)

Har inte sett nån IRL men kan tänka mig att bilderna inte gör den rättvisa, säkert ännu snyggare i verkligheten!

Tillbaka
Topp