• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet!

Lunkan

Cartier
Nej, tyvärr ingen Rolex... Ledsen att göra de flesta medlemmar besvikna... Ni 20% som fortfarande är intresserade får skrolla lite till ;-)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Nej, tyvärr inget gul- eller rosaguldigt heller... Ni 5% som fortfarande tycker detta inlägg är intressant får skrolla lite till!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Inget för Djurgårdare heller är jag rädd för... :-( ni 2,5% som fortfarande är intresserade är snart framme!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kolfiber, keramik, safirglas och läder i en härlig mix!
CDEDA88F-27C1-424A-B280-BF0D4BFD538A-127-0000000C4532CDFC_zpsa5fb0247.jpg


I min mening, en perfekt kombo med spännande material!
5A972471-2438-474D-9055-729739C3914F-127-0000000C3A4E3787_zpse4e5c6e9.jpg
 

Lunkan

Cartier
Zed skrev:
Lunkan skrev:
Zed skrev:
Feeeet. Knep du den på blocket?

Japp :)


Nice, slit den med hälsan. Antar att det är keramisk boett? AP 3120?


Ringen är keramisk och boetten är kolfiber. Ganska intressant läsning om du googlar just hur AP låter tillverka det.

Slit den med hälsan... Det finns inte en repa på klockan, inte ens på bakspännet, så jag kommer gråta blod när första kommer ;-) funderar också på hur reptåligheten på kolfibret är, man vill ju ogärna testa.. Hehe
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Lunkan skrev:
Zed skrev:
Lunkan skrev:
Zed skrev:
Feeeet. Knep du den på blocket?

Japp :)


Nice, slit den med hälsan. Antar att det är keramisk boett? AP 3120?


Ringen är keramisk och boetten är kolfiber. Ganska intressant läsning om du googlar just hur AP låter tillverka det.

Slit den med hälsan... Det finns inte en repa på klockan, inte ens på bakspännet, så jag kommer gråta blod när första kommer ;-) funderar också på hur reptåligheten på kolfibret är, man vill ju ogärna testa.. Hehe

Undrar om det går att polera eller hur de nu gör?
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Grym!

Stort grattis :)

Tror den tål en hel del utan att se alltför repig ut. Ställ frågan på TRF så får du snabbt svar från AP-maffian som hänger där.
 

morrism

Audemars
Cool, själva kolfibret är omöjligt att repa, men du kan säkert få ytliga repor i bindemedlet som brukar vara någon plast, isåfall borde det gå att reparera med rätt sorts lim och sen putsa ner det igen
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Riktigt jävla fet!

Bifogar en bild på Bryzgalov, världens galnaste målvakt ;)

asdfffssasdfafsd545544554_zpsd4028cfc.jpg
 

Isodor

Audemars
Vacker!

Hoppas vi ses på nya Nationalarenan när Sveriges största klubb tillika bästa och vackraste krossar Suryoyye!
 

Isodor

Audemars
Härligt!

Vaknade kl 06.30, kunde inte somna om.

Blandade en GT kl 08.00.

Nu blir det ett par bira :)
 

Barda

Cartier
Trots att färgkombon av naturliga anledningar inte faller mig i smaken så är det där en riktigt fet dinka! Stort Grattis! Bra köp!
 
Topp