• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet

berg35

Omega
Brunt paket...
DSC_8648%20-%20Copy.JPG


Stållänk...
DSC_8649.JPG


Något Orange...
DSC_8650.JPG


Nämen, ett Monster!
DSC_8651.JPG


Passar på Zulu också!
DSC_8653.JPG


Ett sista handledsskott..
DSC_8654.JPG


Tack Leben (på TTT, finns du här på klocksnack också?) för en mycket snabb och smidig affär!

Är det någon som har något tips på hur man på bästa sätt ändrar storlek på länken? Jag behöver ta bort en länkbil men vill helst inte förstöra något...
 

Ricrob

Patek
Grattis till en riktig beater-klassiker! Har haft en svart själv men din orangea är coolare!

Bara för att spä på dagens debatt om de två forumen, borde det inte vara nog med dubbelposter efter dagens "Nyinkommet", såhär med facit i hand? :lol:
 

berg35

Omega
Ricrob skrev:
Grattis till en riktig beater-klassiker! Har haft en svart själv men din orangea är coolare!

Bara för att spä på dagens debatt om de två forumen, borde det inte vara nog med dubbelposter efter dagens "Nyinkommet", såhär med facit i hand? :lol:
Nä, jag tycker inte det.... jag köpte den efter en annons på TTT och ville "tacka" säljaren till en mycket smidig affär. Själv hänger jag mer på detta forumet och vill därför posta här och visa mitt nyköp......förstör nu inte min tråd med erat gamla groll för det är inte jag inblandad i!
 

Hubbatix

Cartier
Stort grattis! Det är min fasta övertygelse att det inte går att få mer pang för pengen i hela klockvärlden än en Seiko Monster. Möjligtvis SKX007/009, men de faller ju lite inom samma kategori och Monstret vinner i sudden death pga sin egna design. :cool:
 
Hubbatix skrev:
Stort grattis! Det är min fasta övertygelse att det inte går att få mer pang för pengen i hela klockvärlden än en Seiko Monster. Möjligtvis SKX007/009, men de faller ju lite inom samma kategori och Monstret vinner i sudden death pga sin egna design. :cool:
+1. Sanslöst mycket klocka för en tusing.
 
Topp