• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet!

easy rider

Brüno
2-Faktor
Till att börja med vill jag rikta ett stort tack till Chrisse som gjorde denna affär möjlig. Han mötte upp säljaren, Bino och skickade sedan klockan till mig. Kul att kunna få sådan bra hjälp trots att man aldrig setts innan. Stort tack till Bino som svarade snabbt och seriöst och gav en korrekt beskrivning av klockan. Good guys båda två!

Har sneglat på denna ett tag, varit nära men backat. Efter några GTs i fredags blev kroppen varm och sinnet mindre rationellt.

Tudor Black Bay!

ru4ymude.jpg


zupeju4y.jpg


Jag är riktigt nöjd. Bra storlek, skön höjd och gediget intryck. Mycket klocka för pengarna.

Fick även mitt läderstrap jag beställde av cheepo63.
Sitter som en smäck på min 5513 och kan verkligen rekommendera dessa.


e7yhute6.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

smulster

Cartier
2-Faktor
Riktigt fina båda två... Har också varit nära men backat. Något säger mig att jag inte kommer att kunna hålla emot särskilt länge till.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Grattis till en riktig fining. BB:n är grymt snygg. Grym 5513 också. Ser ut som min gamla. Trodde den bodde i Malmö nu för tiden.
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Tack alla!
Den enda nya klocka jag äger och nöjd so far. Knäppte lite till iPhonebilder, gillar det lätt välvda glaset och de borstade ytorna i kombination med de blanka.

Ve3JDVo.jpg


x3A1Yb6.jpg




Grattis till en riktig fining. BB:n är grymt snygg. Grym 5513 också. Ser ut som min gamla. Trodde den bodde i Malmö nu för tiden.

Tack, kan mycket väl vara så, köpt av en dansk handlare i februari...
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Black Bay växer hela tiden. Tyckte Pelagosen var den snyggare av de två först men nu lutar jag mer och mer åt Black Bayen. Grattis!
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Var nära att inhandla en på Corfu... jo de har faktiskt en rolexhandlare där! :cigar:
 
Topp