• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet!!

Fabian

Patek
2-Faktor
ibland får man kompromissa.

Köpte min älskade lilla 50-talare i våras och har sedan dess suttit på ett härligt Hirsch-band i brunt. När jag därför snubblade över en annons med klocka och passande länk slog jag till!

b2f0cb19.jpg


Förstår inte hur ni hinner vänta tills ni kommit hem för att packa upp era paket. Mitt slets upp på vägen i genom parken så därför kommer det inga paketbilder utan raka wristshots på direkten:

Min gamla Rolex oyster som nu fått en passande riven-oysterlänk. ett rejält ansiktslyft!!

581072EB-77C7-4DFC-9199-48F3BF01EF40-14698-00001025728775A6.jpg


Och tudorn som "hängde med" åkte på ett crocco!

BE980575-AB8F-4560-863E-1ED50B10B4EB-14698-0000102587488252.jpg


Stort tack mier84 för snabb och bra affär!
 
Oj, vad snyggt ! Men första fotot med läderremmen är ju bäst av dem alla, så det är bara att gå tillbaka att bära pjäsen på läder igen. :)
 

Ricrob

Patek
Snyggt! Tvärtemot Undersköterskan så håller jag med om att det var ett jättelyft! Enda neg om det nu är det, är att 50-talskänslan försvann men jag ger en stor fet tumme rakt upp och säger grattis!
 

Fabian

Patek
2-Faktor
fler bilder kan visas när jag kommit hem från jobbet. Dagen går för övrigt jävligt segt idag då man som vanligt vid nyköp bara tittar på klockan....
 

aleksi

Omega
Metalllänken va riktigt nice, köpte du den begagnad på nätet av någon random? Funderat på skaffa en sån med, klocka och länk:)
 

Fabian

Patek
2-Faktor
aleksi skrev:
Metalllänken va riktigt nice, köpte du den begagnad på nätet av någon random? Funderat på skaffa en sån med, klocka och länk:)


Klockan (rolex) är min sedan ett halvår tillbaka och inhandlades bara med läderarmband. Därefter har jag letat efter en passande länk vilket inte alltid är det lättaste. När jag därför hittade Tudorn slog jag till och bytte länken till min Rolex. Som jag sa, ibland får man kompromissa då lösa länkar inte alltid är så enkla att hitta!
 
Topp