• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkomna sommardinkor - 2 nyanser av blå + mögel

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Har varit sugen på den första ett tag. Detta underbara inlägg fick mig ännu mer sugen... https://klocksnack.se/threads/nyink...d-sveriges-största-samling.21990/#post-443037. Idag kom den :) Tack DrSbaitso för affären! Förutom att den är väldigt snygg och charmig, så känns 24h-visningen riktigt kul :) Slängde på ett skönt Tropic.



Sen blev det en helt annan med blåaktigt inslag i form av en mycket speciell "zonring", samt eleganta index och tuffa visare.



Påminner lite om den längst till hö, som fanns med i katalog från -61...



Bilderna är långt ifrån de bästa, men stanna upp och studera tavlorna noga ett tag, och magin kommer sakta krypandes fram...

Gruppbild - Semestern är räddad :)

 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Min hänger med till London i helgen, så då får gmt-visningen visa vad den går för! Grattis till nyförvärven!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Grattis till förvärven! Nitellan är ju en trevlig modell som fått en ljuvlig patinering. Helt i klass med 24h:s som jag haft nöjet att se på nära håll...:)
 
Topp