• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyköp och Roadtrip

Oli

Omega
2-Faktor
Fan va roligt. Grattis. Men du borde tagit tåget. Den sträckan är rätt tråkig att köra, speciellt tur och retur samma dag. Tåget hade nog sparat dig 4-5 timmar iaf.
Grattis igen till en riktigt fin klocka..
 

kalufsen

Panerai
Hoppas du fick rejäl rabatt, för en servicepåse är riktigt kass som goodie om de visste att du kört 100mil bara för att handla hos dem.


De hade köpstopp och plockat undan en stor del av alla klockor, i alla fall vad gällde rolex. Det är varken rabatt eller goodies som har gjort min dag, det är klockan :) Sen om den påstådda höjningen på 10-15 % kommer eller inte får vi väl se, det är vad de som till mig i alla fall.
 

Rookien

Panerai
Grattis, känns som att alla timmar på vägarna lätt var värt det.
Har själv vart mest lat och förhalat mitt tänkta inköp, nu verkar det ju vara kört och man loosat 5k.
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Härlig historia och grattis till klassikern! Skönt att veta att man inte är den enda som tar sig land och rike runt för klockorna ;)
 

svampen37

Cartier
2-Faktor
Fan va Bergströms har varit medgörliga på sistone, cred till dom! Känns nästan lite synd att jag fick min BLNR skickad via post istället för en trip på enbart 50mil ToR :happyhappy:
 
Topp