• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyköp, Patek och naket...

Fistface

Friends of KS
Fantastiska klockor, såklart. Men den stora frågan är vad det är för snygg skinnpaj som ackompanjerar Helvetian i andra linlägget.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Nice :) Bra jobbat! Carreran ser ju överjävligt sval ut, var den undangömd när jag var på besök senast?

Nä, glömde skriva det om Carreran! Criss Cross och jag budade mot varandra på Kaplans. Sen när jag insåg att jag förköpt mig (plus fick kaveln i huvudet av frugan...) så frågade jag om han ville ha den för samma jag fått den för. Så den bor hos honom nu!
Fantastiska klockor, såklart. Men den stora frågan är vad det är för snygg skinnpaj som ackompanjerar Helvetian i andra linlägget.


Viktig fråga, Fistface ! Pajen är en

Bondelid från 87:)
IMG_0295.JPG
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Tack själv, Gummo! Jäkla kul att du hittade till KS där du förgyller tillvaron i vintagedelen - keep it up! Underbart berättat och grymma bilder...;)
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Vilket år! Härlig läsning och tack för att du delar med dig :) Om din fru någon gång ändrar sig vad gäller klockan så vet du vem du ska kontakta :p
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Tack som fan själv, Gummo! Alltid underhållande inlägg. På morgonen läser man dagens Rocky, sen fortsätter man med dagens Gummo! Fortsätt så. Snackar gärna mer mögel 2015!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Stabilt!
Bland det mest underhållande jag läst på KS, i hård konkurrens med Wundlanders galna Natotråd:)
Kul att fått varit med och bidraga till vansinnet..
Hoppas 2015 spårar totalt!
Tack Gummo
 

frere

Audemars
2-Faktor
Schyst med lite trevlig läsning även i den här obskyra forumdelen, du har både en vass penna och ett gäng vassa vassa klockor! Ska man ha fem av nånting så är det nog udda 60-talskronografer.:)
 
Topp