• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nymans västerås

P-A

Sir Spamalot
Söker extrapersonal och som sommarvikarie. Någon för er studenter som bor i närheten?

Kolla deras FB sida för info.

skickat med telefonen.
 

Snårtas

Rolex
Jag har redan ett bra heltidsjobb, men man blir ju sugen att söka ändå! Undrar om familjen skulle vara förstående över att det inte blir nån semester i år, sambon får ta barnen när dagis är stängt medan jag står på Nymans... :D
 

carlanton

Audemars
Måste vara helt ofattbart tråkigt att jobba i klockbutik. Särskilt i en liten stad. Hur många dyra klockor kan det säljas varje dag i Västerås? Jag har jobbat i två butiker med väldigt lite kunder, och nej, det är inte "soft" att stå och stirra på väggen 8 timmar varje dag. Skulle hellre jobba på McDonalds!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
carlanton skrev:
Måste vara helt ofattbart tråkigt att jobba i klockbutik. Särskilt i en liten stad. Hur många dyra klockor kan det säljas varje dag i Västerås? Jag har jobbat i två butiker med väldigt lite kunder, och nej, det är inte "soft" att stå och stirra på väggen 8 timmar varje dag. Skulle hellre jobba på McDonalds!
+1! själv bor jag i Eskiulstuna, och här råder det verkligen träskors-mentalitet... Ur och Penn och Donkan... Jag skulle nog tro det är på ett liknande sätt i Västerås även om det är något större än Eskilstuna...
 

Ninen79

Audemars
Jag sätter aldrig min fot på Nymans i Sthlm igen efter dagens händelse...
Skulle korta in länken på en Rolex men dom ville se cert...va i helvete!!! Jag som har t.o.m servat en 16610 hos dom för 2 mån sedan utan att dom ens frågat efter certet...men nu så måste jag visa certet för att få länken kortad!
Varför gick inte jag till Rob E? Jo för att dom stängde kl 15 idag och jag hann inte.
 

Josef B

Bestraffaren
Ninen79 skrev:
Jag sätter aldrig min fot på Nymans i Sthlm igen efter dagens händelse...
Skulle korta in länken på en Rolex men dom ville se cert...va i helvete!!! Jag som har t.o.m servat en 16610 hos dom för 2 mån sedan utan att dom ens frågat efter certet...men nu så måste jag visa certet för att få länken kortad!
Varför gick inte jag till Rob E? Jo för att dom stängde kl 15 idag och jag hann inte.

Ja Nymans Sthlm har verkligen dålig jämnhet i service. I fredags var det under all kritik, kom in butiken, sa hej till vakten som känner igen mig och sedan får jag inte en blick på 10-15 minuter av övriga personal. Blev så lack att jag sa vad jag tyckte till den första som pratade med mig. Med den servicen så fattade jag inte ens varför jag funderar på Vacheron och AP.. En annan grej, helt sjukt egentligen att de inte har surfat in på KS och läst vad vad en stor community tycker om dem. Ska fan länka KS på deras facebooksida!
Ena dagen så suger de av en, nästa dag så är det nästan som att träffa på gårdagens ragg på krogen :).
 

Snårtas

Rolex
Josef B skrev:
Ninen79 skrev:
Jag sätter aldrig min fot på Nymans i Sthlm igen efter dagens händelse...
Skulle korta in länken på en Rolex men dom ville se cert...va i helvete!!! Jag som har t.o.m servat en 16610 hos dom för 2 mån sedan utan att dom ens frågat efter certet...men nu så måste jag visa certet för att få länken kortad!
Varför gick inte jag till Rob E? Jo för att dom stängde kl 15 idag och jag hann inte.

Ja Nymans Sthlm har verkligen dålig jämnhet i service. I fredags var det under all kritik, kom in butiken, sa hej till vakten som känner igen mig och sedan får jag inte en blick på 10-15 minuter av övriga personal. Blev så lack att jag sa vad jag tyckte till den första som pratade med mig. Med den servicen så fattade jag inte ens varför jag funderar på Vacheron och AP.. En annan grej, helt sjukt egentligen att de inte har surfat in på KS och läst vad vad en stor community tycker om dem. Ska fan länka KS på deras facebooksida!
Ena dagen så suger de av en, nästa dag så är det nästan som att träffa på gårdagens ragg på krogen :).
Raka motsatsen till Nymans Västerås. Jag har alltid fått bra service när jag har lämnat in för att serva, köpt eller bara velat klämma och snacka skit. Tror inte de har några missnöjda kunder!
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Nymans västerås

Västerås har alltid varit trevliga tycker jag.

skickat med telefonen.
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Har också fått bilden av att Västerås är trevligare än Sthlm vilket tyvärr breder på Sthlms dryga rykte..

Har dock själv alltid blivit bemött bra på Nymans i Sthlm också men vet bekanta som blivit spottade i ansiktet i stort sätt.
 
Topp