• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nyservad 16570 Polar från 1997 med t<25 tavla

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Pris
65000
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
(Jag har tagit bort bilderna av säkerhetsskäl då de kan missbrukas i fakeannonser utanför KS.)

Lade ut en bytesannons i Mars men ångrade mig och drog tillbaka den, men nu är det eventuellt dags känner jag.

Säljer en trevlig 16570 Polar med tritium dial från 1997. Jag skulle säga att den är i mycket fint skick för sin ålder och är även servad innan jul hos AD (polerades ej, kan enligt ADn vara opolerad) och har från den tidpunkten 2 års servicegaranti. Jämn och fin patina på lumen både på index och visare. Korrekt länk och clasp som jag tycker är tight och fin.

Eventuella byten: Rimligt prissatta 14060, 16610, 16800, 168000, 16600 mfl. Men är även öppen för andra förslag så som 116234, Tudor BB58 på länk mfl. bara att testa.

Bytesvärde: 65.000kr

Ingår:
- Servicekvitton
- Box utan kudde
- Booklets
- Certhållare (ej cert)
- Extra länkbit (tror att det är full länk)
- Kronan som byttes ut vid service
- Extra bezel

För mina referenser från tidigare affärer besök gärna min Goodguy-tråd:
https://klocksnack.se/threads/staafen.83303/

Har inte klockan hemma så behöver någon dags framförhållning vid affär. Gör endast affär med medlemmar som har goda referenser.

Skicka ett PM vid frågor eller om fler bilder önskas.
Super jubilée och läder ingår ej.
 
Senast ändrad:
Topp