• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Nyservad Cartier Pasha. Limiterad utgåva i 18k rosé

evki

Guld
2-Faktor
Pris
58000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Pasha de Cartier i 18k guld.

1996 gjorde Cartier en mycket liten serie av dessa kaxiga dykare i roséguld, ingen vet exakt hur många men iom att jag har aldrig sett en annan sådan ref. 2334 till salu sedan jag började intressera mig för Pasha uppskattar jag att det gjordes färre än 200, snarare runt 100.

Klockan är 35mm och väger 86 gram inkl bandet och 18k spänne. Den har nyligen servats av Cartier i Stockholmsbutiken och skicket är mycket bra. Kommer med box och garantipappret. Bada band är Cartier och det bruna är helt nytt.

F2F i Västra Götaland. Kan skickas med värdefrakt.
Retur: vi kommer överens om returpolicyn innan affären är genomförd
Pris: 58.000

Storlek: 35mm
Boettmaterial: 18k guld
Vattenskydd: 10atm
Glas: safir
Urverk: automatiskt

Tack KS för annonsplatsen!

Screen Shot 2021-07-11 at 16.16.42.png

83A5E671-760C-4F6B-85D9-87CB9CB73F4A.jpeg
_4171461.JPG
_4171463.JPG