• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nyservad Grand Seiko 5646-7010 -72 (ej medalj) PRISBUMP 24/5

eblomgren

Omega
Pris
5500
Returpolicy
En självklarhet om något inte överensstämmer med annons/bild
Bilder Skickat
  1. Ja
Funderar på att lufta lite bland mina Grand Seikos och därmed kollar om det finns intresse för denna (enligt mig en av de ultimata klockan sett till form och utförande och framförallt pris) nyservade Grand Seiko 5646-7010 med fantastisk patina med den guld/champagneskiftfärgade urtavlan.

Denna härlighet mäter äkta manliga 36 mm i diameter och 40 mm "Lug to lug" och är nyligen servad hos en forummedlem här och tickar fint (-15 s/d just nu) med sina 28,800bph. Gångreserven enligt min senaste mätning var 44 timmar med fullt uppdrag med kronan och drar upp sig själv finfint utan problem när man bär klockan på armen.

Jag har försökt ta bilder i så många olika vinklar och ljusförhållanden som möjligt så att man kan se hur tavlan skiftar så magiskt.

OBS. den saknar medaljen på baksidan (se bild)!!!

Är framförallt intresserad av försäljning men rätt bytesobjekt och alltid rätt byteobjekt oavsett pengar upp eller ner. F2F i Stockholmområdet eller så får köparen själv välja vilken frakt men även bekosta den.

(Förut 6500 kr, NU 5500 kr)
/ Erik
IMG-8304.JPG
IMG-8305.JPG
IMG-8313.JPG
IMG-8240.JPG
IMG-8223.JPG
 
Senast ändrad:
Topp