• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Tillbakadragen Nyservad Seiko 6105-8110

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Tillbakadragen

En 6105 för rimliga 7200kr, tror inte du hittar en billigare i motsvarande skick någonstans. Gör du det så kan vi diskutera och jag möter troligen priset.

Nyservad 6105-8110 från 1974.
Servad av forumprofil och fått ett nytt för årtalet korrekt type II hardlex glas från Spencer Klein.

napalm.png

Säljer en 6105-8110 med Patina på tavlan och orginaldelar rakt igenom (förutom glaset som är identiskt med orginal, tillverkat i Schweiz enligt orginalspec.) . Ingen relume eller annat trams.
Kronan "låser" och verket (6105b med hack funktion) går naturligtvis bra Uppmätt till +6 senaste dygnet.

Pris / bytesvärde 7700 kr skickat som REK på XGL-731 v2 gummi från wjean i bra skick. Kan dra av 300kr om du inte behöver gummit. Reserverar mig för rätten att dra tillbaka annonsen.
Tar mig även friheten att använda klockan tillsvidare. Skickar nya bilder innan ev fsg.


Retur: Nej om inte ngt i annonsen visat sig felaktigt (då inom 24h) eller annat gjorts upp om.
Byten: Gillar Seiko vintage dykare eller tillbehör men öppen för andra förslag som Squale t ex.
Skippar historia och specs för denna modell då du som läser det här troligen har koll på denna. Men fråga gärna om det är ngt du undrar.


nyklocka1.jpg


2016-03-28 08.42.48.jpg


nyklocka2.jpg


nyklocka3.jpg


nyklocka5.jpg
 
Senast ändrad:
Topp