• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nyservad Tag Heuer Aquaracer 2005 -, sista prisjustering - 8.500 sek!! Byte funkar också.

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Hejsan,
Idag fick jag tillbaka min TH Aquaracer från fullservice, den har varit nere i fäderneslandet och vänt. En kanonfin beater och en klocka det känns lite svårt att göra sig av med. Det var den första "lite dyrare" klocka jag köpte på Globen i Sthlm. Men, lådan ska bantas, så ingen pardon.
Mycket fint sammansatt länk, minimal stretch. Hel och fin bezel och insert. Självklart spår av använding efter 9 år och en ding på kl 9 sidan på boetten. Annars som sagt i mycket gott skicka, nyservad som den är. Vilka delar som bytts ut framgår av bild.
Prutat och klart 9.500 kr. Nu 8.900! sista prisjustering till 8.500 sek! Går den inte då behåller jag den. Fast byte går också bra, mot tex en kvarts SMP :). Bytesvärde 10k.
Skickas som rek eller f2f Malmö/Trelleborg.
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Retur inom 24 tim om klockan inte är äkta eller inte fungerar, för medlemmar med minst 200 inlägg.
Tack för titten och för annonsplats.
/Mats
Ps. Glömde visst nämna att klockan är 42mm med 20mm lugs. Ds
OK, jag prutar ned den till 8.900 sek !! Nu 8.500 !!
 
Topp